Monday, August 3, 2009

Fashion Network & Net-A-Porter



Da jeg lige har fået skrabet sammen til den nye iPhone 3GS (skønt værk) har jeg fundet denne over vilde applikation FASHION NETWORK. Under denne kan jeg se - Fashion Week Shows fra New York, Paris, Milan, London, Los Angeles, Miami - Models, Hair & Make Up, Fashion Designer Interviews osv. Det er helt fantastisk og i god kvalitet, så jeg hele tiden kan holde mig updated med de nyeste og mest kendte designere.
Men ikke nok med det kan man også downloade sig en app til Net-A-Porter hvor man kan se det nyeste og det hotte på markedet og købe det direkte fra telefonen af. Vildere bliver det ikke.
Men men men, for dem af jer som ikke ejer en iPhone eller iPod Touch, så kan man altid lurer på deres hjemmeside http://fnetwork.com/ og det bedste af det hele...... DET ER GRATIS

Try the new fashion apps on you iPhone or iPod Touch. You can check out the newest fashion shows interviews from the world known designers. They're free and so cool. Links above

No comments:

Post a Comment