Friday, August 7, 2009

Det er ikke en nitte


Uuhh Forum du redde min dag. Efter at havde været skuffet over Bella center, røg jeg flux i Forum og blev straks i bedre humør. Det var jo der alle de fantastiske mærker og det lækre af det lækre havde gemt sig. En af de mange ting jeg havde glædet mig til at lure lidt på var blandt andet Karen Simonsen (tidligere i samarbejde med Naja Munthe med mærket munthe plus simonsen)
Efter bruddet med hendes forretningspartner Naja, har Karen nu selv trukket ærmerne op og startet sit eget. Karen By Simonsen.
Fra min side af BRAVO, det var så hot og holdt i det klassiske men stadig med et pift af rock chick at man ville ønske man havde 1 minut til at tømme ´butikken´ og beholde hvad man havde revet af stængerne. Nitter og mørke farver med detaljer var en del af konceptet. Og jeg elsker nitter. Jer som er på samme side nitte siden kan godt glæde jer til de kommende collections. Det bliver umuligt at komme forbi nitterene.

På billederne ses en nitte LBD af Karen By Simonsen og hvordan hendes lille hyggelige stand. Gennemført med e små lakrids kridt, som matchede hele konceptet.

Pictures of the new brand Karen By Simonsen – Danish designer early founder of munthe plus simonsen.

No comments:

Post a Comment