Thursday, August 20, 2009

Nitter og Læder





Det nu og har været på i et stykke tid. Læder og nitter, stor HITTER. Find dine gamle læder- bælter, tasker nederdele, tørklæder frem og giv dem et nyt pift ved at tilsætte nitter. Store såvel som små. Rock chic lokket fortsætter i stor stil.
Jeg er absolut vild dette look, da alle kan være med på denne mode, uden at have fornæmmelsen "jeg vil så gerne være med på denne stil, men kan ikke fordi...." Ingen undskyldninger. Stilen er fed og selv et par små læder armbånd med nitter kan næsten gøre det. Knock offs er ikke tabu - da H&M laver nogle fantastiske læder look a like ting, til ja, næsten ingen penge. Så det er bare om at komme igang. Jeg vil skynde mig i skindhuset i dag og få købt nogle nitter, og så igang med hammeren. Og til jer andre god fornøjelse.

Jeg fandt disse amazing billeder på Lookbook hvor jeg desværre må tage hatten af for mændende og sige bravo, fed stil. Hvad synes i andre?

Rivets and leather is so hot right now, and I am more than excited abot it. I love this rock chic look, and everybody can follow more or less. (Don't take it too far though it can get too much)

No comments:

Post a Comment