Sunday, August 30, 2009

Oprydning


Puha, sikke en omgang. Har endelig fået taget mod til mig og gået i bund i mit klædeskab. Nøj jeg havde meget, som jeg overhovedet ikke gik i. Min nye regl hedder 6 måneders reglen. Dvs. har jeg ikke gået i det i 6 måneder, så må det sælges eller gives væk. Ellers bliver der jo aldrig plads, til alle de nye gode ting.
Jeg ville ønske at jeg havde et system som Alicia Silverstone fra Clueless, med et elektronisk klædeskab. Smart, en eller anden opfin lige det tak.

I finally reached the bottem of my closet, and easy isn't one of the words that I would use. But I did it, and it turned out that I had a lot of clothes accessories etc, that i didn't use at all. So now I wish I had an electronic system like Alica Silverstone from Clueless.

2 comments:

  1. Vi kan lave en bytte-tøj dag ;-)

    /Heidi

    ReplyDelete
  2. Super idé. Og så er det j også billigt

    ReplyDelete