Monday, November 2, 2009

Abstinenser

Jeg kan snart ikke tælle på 2 hænder hvor mange dage det er siden jeg har været ude og shoppe, eller for den sags skyld bare været ude at kigge. Da pungen og kontoen er så tomt som det overhovedet kan være, så er der jo ikke så meget andet at gøre end at vente til det bliver den første. Men der kom en lys side ud af min venten. Pludselig meldte der sig nye idéer til at få klunset til at ligne et nyt outfit og diverse kreative løsninger og sammensætninger. Gamle brocher blev sat på en kedelig hverdags bluse og et byturs skirt, blev sat sammen med en sweater, så man ikke var overdressed, men stadig stilet. Så abstinenserne blev dulmet og nu er gamle kedelige sweaters, nederdele og T-shirts ikke så doll alligevel. Så det var i sidste ende nok sundt for mig.
Men tror nu alligevel at jeg må ud på en lille kigger i morgen, for helt væk kan man jo ikke holde sig.

No comments:

Post a Comment