Tuesday, December 1, 2009

Har stadig Fever Ray i kroppen




Søndag aften stod på en ordentlig gang Fever Ray i DR's nye koncerthus. Min historie starter med en opringning til Billetnet da jeg havde en efterspørgsel på The Knife billetter, men var desværre bare et rygte, men den søde rare pige i telefonen havde en lille hemmelighed hun gerne ville dele med mig "snakken går om at Fever Ray skal spille i DR's koncerthus om et halvt års tid" mig hurtigt ind og rigtig nok, to styks billetter blev straks langet over disken. Så stor tak til den rare Billetnet pige.
Efter mange koncerter på bagen, vil jeg sige at det var den bedste koncert jeg har været til (bortset fra at en røg alarm gik og hele bygningen blev evakueret). Lyden var helt eminent i koncerthuset og den kære Karin Dreijer sang sindsyg godt live (Fever Ray er gode live, helt klart værd at se, hvis man er til den slags musik) som hun plejer og et mega flot lysshow. Top karakter herfra.
God idé at kigge efter interessante koncerter i DR's koncerthus, lyden er virkelig god.
Gå evt ind på Fever Ray's Myspace eller deres Hp
Billed 2 fra koncert -> Billed 3 efter koncert

Fever Ray most extrodinaire koncert I've been to. The sound of the new DR's Koncerthus (concert house) is truly amazing, diffinetly a great place if you love great sound. Keep an eye out, there might be some other good bands playing.

No comments:

Post a Comment